کنگره 60 - شعبه نیک آباد

اصفهان-جرقویه سفلی-شهر نیک آباد 09136863056

کنگره 60 - شعبه نیک آباد

اصفهان-جرقویه سفلی-شهر نیک آباد 09136863056

کنگره 60 - شعبه نیک آباد

"پیام"
آنگاه هر یادی جز یاد خداوند در تو جاری شود همه آنچه از یاد برده ای خداوند به یادت خواهد آورد. با عشق محبتی از هر نوع که باشد از دنیا یا آخرت. من وقتی همه آنچه را که به تو دادم به فرمان باز خواهم گرفت. من تو را چگونه در جهان میبینم آنگونه که خود میبینی(سردار)

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای مفید

برای دیدن سایر تصاویر به ادامه مطلب بروید



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۸/۱۳
  • ۱۳۷۱ نمایش
  • مسافر حسین

نظرات (۸)

shady tamame vojood man ra grefteh ast khoda ghovat
shokr shokr shokr......
  • مریم همسفر محمد از سمنان
  • سلام و خداقوت

    بابت  ساخت شعبه به شما تبریک و تهنیت فراوان عرض میکنم .موفق باشید .

  • ابراهیم کرمی
  • بسیار خوشحال شدم. تبریک عرض میکنم به تمام مسافران و همسفران کنگره 60
  • .......مسعود زاغری
  • با تشکر از تمام خدمتگزاران شعبه نیک آباد
  • حسن حاج رحمت
  • سلام و خدا قوت بابت زحماتی که در شعبه نیک اباد کشیده میشود وخوشحالم که ساختمانی در حال احداث میباشد
  • جلال امینی
  • درود و خداقوت به شما عزیزان

  • حسن حاج رحمت
  • سلام دوستان.
    خداوند را سپاس میگویم که مردانی چون شمارا افرید تا در خدمت خلق باشیدونعمتهایش را شکر گوییدبا خدمت به همنوع
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی