کنگره 60 - شعبه نیک آباد

اصفهان-جرقویه سفلی-شهر نیک آباد 09136863056

کنگره 60 - شعبه نیک آباد

اصفهان-جرقویه سفلی-شهر نیک آباد 09136863056

کنگره 60 - شعبه نیک آباد

"پیام"
آنگاه هر یادی جز یاد خداوند در تو جاری شود همه آنچه از یاد برده ای خداوند به یادت خواهد آورد. با عشق محبتی از هر نوع که باشد از دنیا یا آخرت. من وقتی همه آنچه را که به تو دادم به فرمان باز خواهم گرفت. من تو را چگونه در جهان میبینم آنگونه که خود میبینی(سردار)

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای مفید

کارگاه آموزشی عمومی 15 شهریور ماه 92

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۲۱ ب.ظ

روز جمعه پانزدهم شهریور 92 چهارمین جلسه از دور پنجم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی نیک آباد به نگهبانی مسافر علی، دبیری مسافر علیرضا واستادی مسافرعلی با دستور جلسه

"سیستم ایکس"

راس ساعت 17:00 آغاز بکار نمود.

استاد چنین فرمودند :
از پنجم ابتدایی هر موقعی که به معلومی پی نبرده شده از کلمه ایکس x  استفاده می کنیم . در کنگره شخص با کلماتی مانند سیستم ایکس، فرضیه ایکس و سفر ایکس به گوشش می خورد . این صورت جلسه  با توجه به درمانی که در کنگره انجام می گیرد در واقع صورت مسئله درمان و اعتیاد در آن نهفته شده است . به دلایلی که انسان نا آگاه بود مثل بنده در اثر نا آگاهی و پی بردن به اعمالی از نظر اعمال ضد ارزشی و جاهل بودن پی به مواد مخدر بردم و سیستم ایکس من مورد تخریب قرار گرفت و در ادامه بیشتر شد.
 در ابتدا این عمل لذت داشت چون از لذت از جهالت من بود و همان لذتی بود که در ادامه به تخریب شدید من منجر شد .وقتی کنگره سیستم ایکس افراد را مورد بررسی قرار داد و مشاهده کرد که افرادی که سیستم ایکس شان مورد تخریب قرار گرفته است و مشکلاتی که برایشان پیش می آید ، بعد از ورود به کنگره سیستم ایکس شان تا 95 ٪ به حالت اولیه برمی گردد .این سیستم ایکس همان سیستم شبه افیونی است یعنی تولید مواد شبه افیونی در موقعی که ما در اعتیاد هستیم و این عمل سیستم ایکس را از کار انداخته است . در این سیستم موادی شبیه پاپاوری ،‌ مرفین و .... وجود دارد که به 24 عدد می رسد . آیا این سیستم که ما آن را تخریب کردیم فقط به علت استفاده از مواد مخدر بوده است ؟ خیر کسانی هستند که مصرف کننده نیستند ولی سیستم ایکس آنها به خوبی کار نمی کند آنها کسانی هستند که اعمالشان را به درستی انجام نمی دهند و از سر جهالت است در نتیجه تولید آنها کاهش پیدا می کند و آن سر حالی را ندارند . در کنگره شخصی که مواد مصرف می کند هم از لحاظ جسمی و هم از روحی دچار تخریب شده است . در کنگره در حداقل دو جلسه در کنار کاهش مواد از لحاظ روحی هم به درمان برسیم . در کنار این دو اشخاصی در کنگره هستند که می گویند که چرا هنوز سیستم ایکس ما فعال نشده است این سیستمی است که هر شخص مشکلات و برنامه های خودش را می داند و هیچ کس به اندازه خود شخص نمی داند که چه کاری دارد انجام می دهد قطعا این ها افرادی هستند که به دنبال یکی از دو هدف ذکر شده می باشند و اگر این دو پارامتر به درستی در دو یا سه پله انجام داد به سرخوشی که مورد نظر خودش است می رسد و این سیستم ایکس که در کنگره تعریف می شود را می فهمد و انجام می دهد.
 
و این وقتی اتفاق می افتد که شخص از کفر به ایمان حرکت می کند از ظلمت به نور و از نادانی به دانایی حرکت کند . مثلا راهنمای شخصی گفته است 3 سی سی شربت ولی 3.5 سی سی شربت مصرف می کند و او این کار را کتمان می کند و این کفر است که نمی تواند سفر خوبی داشته باشد و تا وقتی که شخص از کفر خارج نباشد نمی تواند به سفرش ایمان داشته باشد چون از لحاظ فیزیولوژی اتفاقی برایش نمی افتد.
اگر کسی به سفر ایمان داشته باشد قطعا سفر خوبی خواهد داشت همانطور که از صورتش پیداست و آنها همان کسانی هستند که قبل از کنگره برای آمدن مشتاق هستند و به خوبی مشارکت می کنند اگر دقت کنید همان کسانی هستند که حضورشان در لژیون مستمر است و نکات را یادداشت می کنند . پس نشانه ها رو به روی ما است همانطور که خداوند در قرآن می فرمایند آیا نشانه های ما را نمی بینید ؟ ان شا الله ما بتوانیم به این ایمانی در مد نظر ما هست برسیم و به رهایی که می خواهیم برسیم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۱۷
  • ۸۲۷ نمایش
  • مسافر حسین

نظرات (۵)

خدا قوت
  • مسافر جواد سقاءدولتی از اصفهان
  • با سلام و عرض خدا قوت

    خیلی خوشحالم که می بینم روز به روز شعبه نیک آباد در حال رشد و توسعه است

    به امید موفقیت های بیشتر برای شما عزیزان
  • همسفر فاطمه شعبه سعادت آباد
  • سلام و خدا قوت به تمامی خدمتگذاران کنگره 60 و آرزوی موفقیت روزافزون برای شما
    امیدوارم موفق باشید
  • حسن حاج رحمت
  • سلام به راستی کنگره 60 ثابت کردکه اعتیاد درمان کامل را دارد.
    ازاین مسئله خوشحالم و به راستی خسته نباشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی