کنگره 60 - شعبه نیک آباد

اصفهان-جرقویه سفلی-شهر نیک آباد 09136863056

کنگره 60 - شعبه نیک آباد

اصفهان-جرقویه سفلی-شهر نیک آباد 09136863056

کنگره 60 - شعبه نیک آباد

"پیام"
آنگاه هر یادی جز یاد خداوند در تو جاری شود همه آنچه از یاد برده ای خداوند به یادت خواهد آورد. با عشق محبتی از هر نوع که باشد از دنیا یا آخرت. من وقتی همه آنچه را که به تو دادم به فرمان باز خواهم گرفت. من تو را چگونه در جهان میبینم آنگونه که خود میبینی(سردار)

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای مفید

"کارگاه آموزشی عمومی 12 مهر 92"

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ب.ظ

روز جمعه دوازدهم مهرماه 92 هشتمین جلسه از دور پنجم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی نیک آباد به نگهبانی مسافر امید، دبیری مسافر حسین واستادی مسافر امیرحسین با دستور جلسه


" از نشریات کنگره 60 چگونه استفاده میکنم؟ "

راس ساعت 17:00 آغاز بکار نمود.



خلاصه سخنان استاد:

در ابتدا خدا را شاکرم که آقای مهندس را واسطه ی فیضی بین ما و خودش قرار داد تا بتوانم این جایگاه را تجربه کنم و این امر اتفاق نمی افتاد مگر با آموزش های کنگره که عمده آن همین نشریات است...

به نظر بنده نشریات مانند قلب کنگره است چرا که کار قلب خون رسانی به کلیه سلول هاست. نشریات شامل سی دی ها، کتاب، جزوات جهانبینی، وادیها، نوشتارها و آغازنامه ها هستند. من در ابتدای سفر اول چیز زیادی از نشریات عایدم نمیشد اما به مرور اثراتش بر من گذاشته شد تا جاییکه وقتی از حال خوش فاصله میگرفتم متوجه میشدم دلیل آن فاصله گرفتن از نشریات بوده است.

در اوایل بدلیل مشغله هایی که داشتم فکر میکردم حتما باید وقت آزاد برای پرداختن به نشریات داشته باشم اما به مرور دو تجربه بدست آوردم. یکی اینکه موقعی که کار و فعالیتی داشتم نسبت به موقعی که بیکار بودم بهتر از نشریات استفاده مینمودم چون سطح انرژی بالایی داشتم. تجربه دیگرم این بود که بعد از مطالعه ولو کم از نشریات بتوانم آنها را عملیاتی کنم و همان مقدار را در جهت تغییر خود بکار ببندم.

 استفاده از نشریات در واقع اجرای وادی هفتم میباشد. در وادی هفتم گفته شده رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است: یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت مینماییم. آنچه برای یافتن راه ضروری است همان استفاده از نشریات است اما برداشت منوط به حرکت ماست. بنابراین تا وقتی دانایی را به دانایی موثر تبدیل ننماییم آن دانایی ارزشی ندارد.

آقای مهندس میفرماید اگر کسی میخواهد آب را از سرچشمه بنوشد(از سخنان من استفاده کند) باید از نشریات استفاده کند.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۱۶
  • ۳۴۴ نمایش
  • مسافر حسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی